Saturday, December 18, 2010

Follow Your Heart

Entri kali ni guna tajuk omputeh pula...huhuu...macam poyo aje...tapi biarlah...sesekali, apa salahnya, kan?? hehehee... 'Follow Your Heart'?? tentang apa?? Ermm...sebenarnya saya dah letih bila dengar macam-macam cakap sesetengah orang yang saya anggap berbisa... berbisa?? yalah, mana tak berbisanya, sebab, sekali mereka bercakap, terus terjunam semangat saya... so, setelah puas saya memujuk hati saya dan berusaha membina semangat sendiri, akhirnya saya berjaya ... saya dah nekad! saya akan ikut suara hati saya, naluri saya... saya tidak akan 'bersara' semata-mata mendengar cakap orang... Mudah-mudahan sepanjang 2011 nanti, saya akan lebih aktif berkarya... senang cakap macam ni lah, diaorang nak cakap apa pun, cakaplah... ada saya kisah?? haahaahaa... dah letih dah asyik makan hati aje gara-gara dengar cakap orang... kelahiran LINA juga telah banyak membakar semangat saya... dan saya berharap sangat, saya akan 'lahirkan' adik-adik LINA ~ FP Junior dengan lebih 'ramai' lagi... ;)

kepada kawan-kawan yang mungkin merasai apa yang saya rasai, saya harap, kalian juga akan kembali bersemangat dan teruskan menulis. jangan dengar cakap-cakap berbisa itu lagi. sebaliknya, 'follow your heart'. k, chaiyok2...

No comments: